Általános szerződési feltételek

Kapcsos könyvek

Kapcsos könyvek egy része CD-vel, másik része CD nélkül jelenik meg a Fórum Média Kiadó Kft kiadásában.

A kapcsos könyveket ügyfeleink basic ill optimum verzióban vásárolhatják meg. Ezen verziók részletes leírása az egyes termékeknél található meg.

Kapcsos könyveinket futárszolgálatunk vidékre a csomagolástól számított 2, Budapestre a csomagolástól számított 1 munkanapon belül juttatja el Önhöz. A számlát a megrendelt termékkel együtt küldjük ki Önnek, melyet hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltér egymástól, úgy a terméket a szállítási címre küldjük ki, a számlát pedig a számlázási címnek megfelelően postai úton juttatjuk el Önhöz. Felhívjuk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy kapcsos könyvet postafiók-címre nem áll módunkban kiszállítani! Utánvéttel abban az esetben kell fizetni, ha Önnek már korábbról rendezetlen tartozása áll fenn felénk.

Aktualizáló szolgáltatás: amennyiben egyéb szándékát felénk írásban nem jelzi, úgy Ön a kapcsos könyv megrendelésével automatikusan részesévé válik rendszeres aktualizáló, illetve kiegészítő szolgáltatásunknak.

Amennyiben Ön kapcsos könyvet (a továbbiakban: alapmű) rendel tőlünk, és az aktualizálásra (azaz frissítésre) nem tart igényt, úgy felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a Kiadó nem köteles a megrendelt alapmű visszavételére és a kifizetett vételár visszatérítésére vagy a számla jóváírására. Kivételt jelent ez alól az alapműnek a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet hatálya [1. § (1) bek.] alá tartozó megrendelése. Ez esetben a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. §-a alapján Önnek a termék kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy az alapművet kifogástalan állapotban, számlával együtt indokolás nélkül visszaküldje címünkre.

Amennyiben Ön nem tart igényt a kapcsos könyvhöz tartozó aktualizáló szolgáltatásra, úgy tájékoztatjuk, hogy az aktualizálás kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a frissítést a Kiadó részére indokolás nélkül visszaküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az aktualizálás csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető vissza.

A terméknek a weboldalunkon, illetve egyéb promóciós anyagainkon feltüntetett nettó ára az áfát, a szállítási és csomagolási költséget nem tartalmazza.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy amennyiben a kapcsos könyvhöz (alapműhöz) vagy annak aktualizálásához (frissítéséhez) tartozó CD tok vagy az annak részét képező matrica sérült, úgy az alapművet, illetve az aktualizálást nem áll módunkban visszafogadni.

Nyomtatott szaklapok

A szaklapok havonta 12-16 nyomtatott oldalon, A4-es formátumban jelennek meg. A termék árán kizárólag a szaklap egy éves előfizetése értendő. Az előfizetési év a megrendelés napjától számítandó. A megrendelt szaklapot postai úton juttatjuk el Önnek. Amennyiben a megadott szállítási cím egyben postafiók-cím, a nyomtatott szaklapot automatikusan a postafiók-címre szállítjuk ki. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Az éves előfizetési díjról szóló számlát az adott havi lapszámmal együtt a futárszolgálatunk kézbesíti a számla kiállítását követően.

A nyomtatott szaklapok esetén is lehetősége van az ügyfeleinknek a szaklapot Basic vagy Optimum verzióban megrendelni. Ezek részletes tartalmát a weboldalunkon a szaklapoknál találja meg.

A megrendelés egy évre szól. Amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk legkésőbb 14 nappal az előfizetés lejárta előtt írásban nem jelzi, úgy előfizetése automatikusan meghosszabbodik a következő évre. Az akciós előfizetési ár az új előfizetők első évre vonatkozó előfizetői díját jelenti. A második év előfizetési díján már a szaklap teljes – nem akciós ára értendő!

A második év előfizetési díjának – azaz a szaklap teljes, nem akciós árának – beérkezését követően előfizetőink számára létrehozunk egy egyedi jelszó és felhasználónevet, amelynek segítségével a honlapunkról ingyenesen letöltheti az elmúlt év(ek)* lapszámait. Így a szaklapok tartalmát Ön elektronikus formában is tárolhatja, valamint az Önt érdeklő korábbi írásokat könnyen vissza tudja keresni. Annak érdekében, hogy megküldjük a jelszót és a felhasználónevet Önnek, kérjük hogy keresse fel telefonon az ügyfélszolgálatunkat.
A szaklapok weboldalunkon, illetve egyéb promóciós anyagainkon feltüntetett nettó előfizetési ára az áfát, a postai és csomagolási költséget nem tartalmazza.

Amennyiben Ön nem tart igényt a szaklap éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

* Az archívumban elérhető lapszámok mennyisége szaklaponként változó.

Elektronikus szaklapok

A szaklap havonta, A4-es formátumban jelenik meg Excel, Power Point és egyéb formátumú elektronikus mintadokumentumokkal. A termék megrendelése esetén a számlát futárszolgálat útján juttatjuk el Önhöz. Megrendelés esetén a szaklapot a megrendelést követő hónap elején küldjük ki a megadott e-mail címre. Emellett ügyfeleinknek lehetősége van arra is, hogy az on-line szaklapot kiadónk honlapjáról töltse le. Ehhez csak annyit kell tennie, hogy egyéni felhasználónevéért és jelszaváért telefonon megkeresi ügyfélszolgálatunk munkatársait. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. A termék árán kizárólag a szaklap egy éves előfizetése értendő. Az előfizetési év a megrendelés napjától számítandó. A megrendelés egy évre szól és - amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk 14 nappal a hivatkozott év lejárta előtt írásban nem jelzi -, úgy az automatikusan meghosszabbításra kerül a következő évre. Az akciós előfizetési ár az új előfizetők első évre vonatkozó előfizetői díját jelenti. A második év előfizetési díján már a szaklap teljes – nem akciós – ára értendő.

Az elektronikus szaklapok esetén is lehetősége van az ügyfeleinknek a szaklapot Basic vagy Optimum verzióban megrendelni. Ezek részletes tartalmát a weboldalunkon a szaklapoknál találja meg.

Amennyiben Ön nem tart igényt a szaklap éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

Magazin

Éves előfizetését a megrendelést követően számlázzuk, és a kiadványt havonta, postai úton juttatjuk el az előfizetőinkhez. Amennyiben a megadott szállítási cím egyben postafiók-cím, a nyomtatott magazint automatikusan a postafiók-címre szállítjuk ki. Az éves előfizetési díjról szóló számlát hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni.
A megrendelés egy évre szól. Amennyiben Ön más jellegű szándékát felénk legkésőbb 14 nappal az előfizetés lejárta előtt írásban nem jelzi, úgy előfizetése automatikusan meghosszabbodik a következő évre.

A magazinokat ügyfeleink basic ill optimum verzióban vásárolhatják meg. Ezen verziók részletes leírása az egyes termékeknél található meg.

Amennyiben Ön nem tart igényt a szaklap éves előfizetésre, úgy tájékoztatjuk, hogy az előfizetési díjról szóló számla kézhezvételétől számított 8 munkanap áll rendelkezésére, hogy a lemondását a részünkre indokolás nélkül megküldje. A kézhezvételétől számított 8 munkanapon túl az csak írásbeli indokolással és a kézhezvételtől számított 21 naptári napon belül küldhető meg.

Rendezvényeink részvételi feltételei

E-szeminárium:

Jelentkezését a részvételi díj befizetésére szóló átutalásos számlánkkal igazoljuk vissza. Az e-szeminárium – az első továbbképzési anyag kiküldése – előtti 28. napig írásban történő lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. Az e-szeminárium – az első továbbképzési anyag kiküldése – előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás esetében is a teljes részvételi díj esedékes. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén az e-szeminárium megtartásától eltekintsünk. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Szeminárium:

Jelentkezését a részvételi díj befizetésére szóló átutalásos számlánkkal igazoljuk vissza. A képzés előtti 28. napig történő írásbeli lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. A képzés előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás vagy a meg nem jelenés esetében is a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező nem tud megjelenni, lehetősége van maga helyett más résztvevőt küldeni a képzésre. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a szeminárium elmarad. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Blended képzés (MCT):

Jelentkezését a részvételi díj befizetésére szóló átutalásos számlánkkal igazoljuk vissza. A kombinált képzés előtti 28. napig történő írásbeli lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. A képzés kezdete előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás vagy a meg nem jelenés esetében is a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező nem tud megjelenni, lehetősége van maga helyett más résztvevőt küldeni a tantermi előadásra. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a kombinált képzés elmarad. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Konferencia:

Jelentkezését a részvételi díj befizetésére szóló átutalásos számlánkkal igazoljuk vissza. A konferencia előtti 28. napig írásban történő lemondás esetén nem számítunk fel lemondási díjat. A konferencia előtti 15. napig írásban történő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át számítjuk fel technikai költségként. Ez utáni lemondás vagy a meg nem jelenés esetében is a teljes részvételi díj esedékes. Amennyiben a jelentkező nem tud megjelenni, lehetősége van maga helyett más résztvevőt küldeni a konferenciára. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés esetén a konferencia elmarad. Ekkor a részvételi díjat visszafizetjük, de a résztvevő további anyagi igénnyel nem léphet fel. A Kiadó a változtatás jogát fenntartja.

Csoportos kedvezmény:

Ha egy cégtől kettő résztvevő jelentkezik, akkor 10%, ha három vagy annál több fő jelentkezik, akkor 15% kedvezményben részesülnek a listaárból. A kedvezményeink nem összevonhatók, de több kedvezményes lehetőség esetén minden esetben a jelentkező számára kedvezőbbet nyújtjuk.

 

Egyéb tudnivalók

1. Érvényesség

A Megrendelő és a Fórum Média Kiadó jelenlegi és jövőbeni üzleti kapcsolatát az "Általános szerződési feltételek" megrendeléskor érvényes formátumában felsorolt pontjai határozzák meg.

2. Szerződéskötés és visszavonás

A Fórum Média Kiadó köteles a Megrendelő által leadott megrendelést az ajánlatban feltüntetett feltételekkel, szállítási vállalással teljesíteni. A weboldalon esetlegesen előforduló elírás, megjelenési hiba, számítási tévedés miatt a Megrendelő jogosult a megrendelés visszavonására, illetve a Kiadó által tévesen feltüntetett termékáron történő vásárlásra.

3. Szállítás

Amennyiben a Megrendelő egyéb kéréssel nem fordul Kiadónkhoz, akkor az általa megrendelt terméket raktárunkból a Megrendelő által feltüntetett címre futárszolgálat szállítja ki. A szállítási határidőre vonatkozó feltételek érvényüket veszítik abban az esetben, amennyiben a szállítási feltételek változásáról a Megrendelő nem értesíti a Kiadót.

4. Esedékesség, fizetés és késedelem

A vételi ár esedékessége a megrendeléssel azonnal életbe lép. A Megrendelő banki átutalással, illetve utánvéttel rendezheti a számlát. Amennyiben a Megrendelőnél fizetési késedelem jelentkezik, úgy a Fórum Média Kiadó érvényesítheti rá a Magyar Nemzeti Bank által közzétett mindenkori Jegybanki alapkamatnak megfelelő késedelmi kamatot. Amennyiben a Fórum Média Kiadó a hátralékból származó kára bizonyíthatóan magasabb a fentiekben jelzettnél, úgy jogot formál ennek érvényesítésére.

A vevő/megrendelő a megrendelés aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy késedelmes fizetés esetén a számlához és annak megfizetéséhez kapcsolódó – követeléskezeléshez szükséges – személyes adatait (név, elérhetőség) a számla rendezése és a követelés kezelése céljából megbízási szerződés alapján a behajtó cégünk részére továbbítsuk.

5. Tulajdonjog fenntartása

A megrendelés alapján szállított termék mindaddig a Fórum Média Kiadó tulajdonában marad, amíg annak ellenértékét a Megrendelő ki nem egyenlíti.

6. Hiányszavatosság és felelősség

Amennyiben a Fórum Média Kiadónál történt vásárlással, vagy szolgáltatással kapcsolatban bármilyen hiányosság mutatkozna, úgy a Kiadó fenntartja a jogot, hogy a hiánypótlást saját belátása szerint rendezze.

Amennyiben a Fórum Média Kiadó hiányosságát bármely okból nem képes pótolni, vagy meghatározott határidőn belül teljesíteni, úgy a Megrendelő jogot formálhat a megrendeléstől való visszalépésre, illetve a kifizetett vételi ár visszatérítésére.

Amennyiben a fentiekben leírt eseteken kívül a megrendelés teljesítésében más hiány nem jelentkezik, úgy Megrendelő ilyen jellegű, egyéb igényeit a Fórum Média Kiadó nem köteles figyelembe venni. A Fórum Média Kiadó nem vállal felelősséget azon termékek, rendezvények tartalmáért, amelyekkel kapcsolatban a hiányosságok a szállítási feltételekből, illetve egyéb, a Kiadón kívül álló okokból adódhatnak, valamint a Megrendelő nyereségkiesése és anyagi kára esetén sem. Amennyiben a Fórum Média Kiadó felelőssége valamely esetben kizárható, úgy a fentiek vonatkoznak annak alkalmazottaira, illetve képviselőire.

A Fórum Médi Kiadó írásban beérkezett panasz esetén vállalja, hogy a bizonyítottan gyártási hibás terméket a termék visszaérkezésétől számított 8 napon belül díjtalanul kicseréli.

7. Adatvédelem

A Megrendelő részletes tájékoztatóban részesül az általa termékrendeléskor, előadásra való jelentkezéskor megadott személyes adatainak feldolgozásáról és felhasználásáról a Fórum Média Kiadónál. A Megrendelő a jelentkezési lap kitöltésével az ott szereplő személyes adatokra vonatkozó adatfeldolgozási és kezelési feltételeket elfogadja. A rendszerünkben tárolt adatokat bizalmasan kezeljük. Adatokat harmadik személynek nem adunk ki. A adatok kezelése mindenben megfelel a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben és a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek.

Egyszeri megjelenésű kézikönyvek, szoftverek, e-dokumentumok

1. Kézikönyvek, szoftverek

Kézikönyveinket futárszolgálatunk vidékre a csomagolástól számított 2, Budapestre a csomagolástól számított 1 munkanapon belül juttatja el Önhöz. A számlát a kézikönyvvel együtt küldjük ki Önnek, melyet hagyományos banki átutalással az erre vonatkozó általános 14 napos határidővel kell kiegyenlíteni. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltér egymástól, úgy a terméket a szállítási címre küldjük ki, a számlát pedig a számlázási címnek megfelelően postai úton juttatjuk el Önhöz. Utánvéttel abban az esetben kell fizetni, ha Önnek már korábbról rendezetlen tartozása áll fenn felénk.

A terméknek a weboldalunkon, illetve egyéb promóciós anyagainkon feltüntetett ára az áfát, a szállítási és csomagolási költséget nem tartalmazza.

2. E-dokumentumok

Az e-dokumentum egy elektronikus formátumú terméktípus. Az e-dokumentum egy pdf kiterjesztésű szöveges részből – általában a jogszabályi háttér magyarázatából –, valamint egyénileg szerkeszthető, Word vagy Excel formátumú mintadokumentumokból, táblázatokból és/vagy hatályos jogszabályok gyűjteményéből áll. Megrendelés esetén a számlát a megrendelést követő 3 napon belül küldjük meg. A számla kiegyenlítése után ügyfélszolgálatunk rövid időn belül eljuttatja Önnek az e-dokumentumot.
Tájékoztatásul közöljük a kiadványok áfa tartalmát, csomagolási és kiküldési költségét:
Kiadványtípus - áfa mértéke

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozó nélkül - 5%

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozóval (CD). Szoftver termékek - 27%

Nyomtatott szaklapok - 5%

Nyomtatott magazinok - 5%

On-line termékek (e-dokumentumok, on-line szaklapok) - 27%

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozó nélküli könyvek esetén - 5%

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozóval megjelenő könyvek esetén - 27%

Szeminárium - 27%
Kiadványtípus - Nettó csomagolási és kiküldési költség - Bruttó csomagolási és kiküldési költség

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozó nélkül -  3.190 Ft- 3.350 Ft

Kapcsos könyvek elektronikus adathordozóval (CD). Szoftver termékek -  3.190 Ft- 4.051 Ft

Nyomtatott szaklapok éves csomagolási és kiküldési díja - 3.950 Ft - 4.148 Ft

Nyomtatott magazinok csomagolási és kiküldési díja – 3.950 Ft - 4.148 Ft

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozó nélküli könyvek esetén - 3.190 Ft- 3.350 Ft

Aktualizáló szolgáltatás elektronikus adathordozóval megjelenő könyvek esetén - 3.190 Ft- 4.051 Ft

Egyéb tudnivalók

1. Érvényesség

A Megrendelő és a Fórum Média Kiadó jelenlegi és jövőbeni üzleti kapcsolatát az "Általános szerződési feltételek" megrendeléskor érvényes formátumában felsorolt pontjai határozzák meg.

2. Szerződéskötés és visszavonás

A Fórum Média Kiadó köteles a Megrendelő által leadott megrendelést az ajánlatban feltüntetett feltételekkel, szállítási vállalással teljesíteni. A weboldalon esetlegesen előforduló elírás, megjelenési hiba, számítási tévedés miatt a Megrendelő jogosult a megrendelés visszavonására, illetve a Kiadó által tévesen feltüntetett termékáron történő vásárlásra.

3. Szállítás

Amennyiben a Megrendelő egyéb kéréssel nem fordul Kiadónkhoz, akkor az általa megrendelt terméket raktárunkból a Megrendelő által feltüntetett címre futárszolgálat szállítja ki. A szállítási határidőre vonatkozó feltételek érvényüket veszítik abban az esetben, amennyiben a szállítási feltételek változásáról a Megrendelő nem értesíti a Kiadót.

4. Esedékesség, fizetés és késedelem

A vételi ár esedékessége a megrendeléssel azonnal életbe lép. A Megrendelő banki átutalással, illetve utánvéttel rendezheti a számlát. Amennyiben a Megrendelőnél fizetési késedelem jelentkezik, úgy a Fórum Média Kiadó érvényesítheti rá a Magyar Nemzeti Bank által közzétett mindenkori Jegybanki alapkamatnak megfelelő késedelmi kamatot. Amennyiben a Fórum Média Kiadó a hátralékból származó kára bizonyíthatóan magasabb a fentiekben jelzettnél, úgy jogot formál ennek érvényesítésére.

A vevő/megrendelő a megrendelés aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy késedelmes fizetés esetén a számlához és annak megfizetéséhez kapcsolódó – követeléskezeléshez szükséges – személyes adatait (név, elérhetőség) a számla rendezése és a követelés kezelése céljából megbízási szerződés alapján a behajtó cégünk részére továbbítsuk.

5. Tulajdonjog fenntartása

A megrendelés alapján szállított termék mindaddig a Fórum Média Kiadó tulajdonában marad, amíg annak ellenértékét a Megrendelő ki nem egyenlíti.

6. Hiányszavatosság és felelősség

    Amennyiben a Fórum Média Kiadónál történt vásárlással, vagy szolgáltatással kapcsolatban bármilyen hiányosság mutatkozna, úgy a Kiadó fenntartja a jogot, hogy a hiánypótlást saját belátása szerint rendezze.
    Amennyiben a Fórum Média Kiadó hiányosságát bármely okból nem képes pótolni, vagy meghatározott határidőn belül teljesíteni, úgy a Megrendelő jogot formálhat a megrendeléstől való visszalépésre, illetve a kifizetett vételi ár visszatérítésére.
    Amennyiben a fentiekben leírt eseteken kívül a megrendelés teljesítésében más hiány nem jelentkezik, úgy Megrendelő ilyen jellegű, egyéb igényeit a Fórum Média Kiadó nem köteles figyelembe venni. A Fórum Média Kiadó nem vállal felelősséget azon termékek, rendezvények tartalmáért, amelyekkel kapcsolatban a hiányosságok a szállítási feltételekből, illetve egyéb, a Kiadón kívül álló okokból adódhatnak, valamint a Megrendelő nyereségkiesése és anyagi kára esetén sem. Amennyiben a Fórum Média Kiadó felelőssége valamely esetben kizárható, úgy a fentiek vonatkoznak annak alkalmazottaira, illetve képviselőire.
    A Fórum Média Kiadó írásban beérkezett panasz esetén vállalja, hogy a bizonyítottan gyártási hibás terméket a termék visszaérkezésétől számított 8 napon belül díjtalanul kicseréli.

7. Adatvédelem

A Megrendelő részletes tájékoztatóban részesül az általa termékrendeléskor, előadásra való jelentkezéskor megadott személyes adatainak feldolgozásáról és felhasználásáról a Fórum Média Kiadónál. A Megrendelő a jelentkezési lap kitöltésével az ott szereplő személyes adatokra vonatkozó adatfeldolgozási és kezelési feltételeket elfogadja. A rendszerünkben tárolt adatokat bizalmasan kezeljük. Adatokat harmadik személynek nem adunk ki. A adatok kezelése mindenben megfelel a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben és a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek.

8. Promóció

A Megrendelő megrendelésével hozzájárul ahhoz, hogy az általa megadott elérhetőségekre a Fórum Média Kiadó Kft. tájékoztató anyagokat küldjön termékeiről, szolgáltatásairól.

9. Ingyenes szakértői tanácsadói szolgálat

Amennyiben Ön valamely szaklapunk vagy cserelapos könyvünk előfizetője, lehetősége van az Ön által megrendelt kiadvány témájához kapcsolódó egyéni kérdését szakértő szerzőnknek feltenni. Önnek nincs más dolga, mint a listából kiválasztania, hogy melyik termékkel kapcsolatban lenne kérdése, megadnia elérhetőségeit, majd az erre kijelölt szövegmezőben megírhatja és elküldheti nekünk kérdését. (Természetesen lehetősége van faxon, e-mailben vagy postai levélben is eljuttatni kérdését, amennyiben ezt a lehetőséget szeretné választani. Ebben az esetben kérjük használja a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségeinket.) Szakértő szerzőnk válaszát Ön 10 munkanapon belül írásban garantáltan megkapja. A szolgáltatás igénybevételének feltétele: a cégnév, a vevőszám (amely a számla bal felső sarkában található külön keretben) és az e-mail cím megadása, ahová válaszunkat küldhetjük.

 A szolgáltatás keretei:

1) A szolgáltatás kizárólag a Kiadó szaklapjaihoz, CD-s vagy CD nélküli kapcsos könyveihez jár. A szolgáltatás az előbb felsorolt kiadványok felmondásáig vehető igénybe. Kizárólag az előfizetett kiadvány szerzőjének szakterületével megegyező kérdésekre áll módunkban válaszolni.

2) Előfizetőink szaklapok esetében legfeljebb évente öt, kapcsos könyvek esetében évente négy kérdést tehetnek fel.

3) Tanácsadásunk célja, hogy egy-egy kérdésben iránymutatást adjon arra vonatkozóan, hogy a megoldást pontosan hol és milyen jogszabályi alapok szerint kell keresni. A 2) pontban leírt keret érvényes abban az esetben is, amennyiben egy levélen belül több kérdés érkezik, vagy ha az adott ügyben újabb kérdés merülne fel.
 

10. Követeléskezelés

  1. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával önként és kifejezetten hozzájárul a rá vonatkozó személyes adatok kezeléséhez. Az adatkezelésre és feldolgozásra, valamint az adatok megismerésére kizárólag az Szolgáltató és munkatársai jogosultak a szolgáltatás nyújtása és az esetleges tartozások, követelések behajtása érdekében felmerülő célból és mértékig. A Szolgáltató az Ügyfél személyes adatait a szolgáltatás fennállta alatt, illetve a jogviszony fennállása alatt, valamint amennyiben az Ügyfél fizetési késedelembe esett, úgy a Szolgáltató felé fennálló tartozásának kiegyenlítéséig jogosult kezelni és feldolgozni.
  2. Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy amennyiben a Szolgáltatóval szembeni fizetési kötelezettségét nem szerződésszerűen teljesíti és a Szolgáltató az Ügyféllel szembeni követelése behajtása érdekében követeléskezelő céget vagy jogi képviselőt vesz igénybe, úgy ezek részére jogosult az Ügyfél adatainak továbbítására. A követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő az Ügyfél adatait a Szolgáltató által adott megbízás alapján a követelések behajtása céljából, a Szolgáltató és a követeléskezelő cég megállapodásában rögzített ügykezelési idő lejártáig, illetve a követelés ezen időtartamon belül való sikeres behajtásáig kezeli.
  3. A követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő a továbbított adatokat peres, peren kívüli és nem peres eljárásokban igényérvényesítés céljából is kezelheti. A továbbított adatokat a követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő munkatársai ismerhetik meg. Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy a követelés behajtása érdekében és keretében a követeléskezelő cég, illetve a jogi képviselő az Ügyfélről a már rendelkezésre bocsátott adatokon túl további adatokat gyűjtsön (pl. az Ügyfél új címének, vagy a nyilvános telefonkönyvben szereplő telefonszámának rögzítése). A Szolgáltató az Ügyfél adatait az alábbi követeléskezelő cégnek, illetve az alábbi jogi képviselőnek jogosult továbbítani:

Credit Controll Kft. (1133 Budapest, Váci út 110.)

Dr. Patyi és Társa Ügyvédi Iroda (1136 Budapest, Hegedűs Gy. u. 16. fszt. 8.)

  1. Behajtási díj

Az Ügyfél hozzájárulását adja, hogy amennyiben a Szolgáltatóval szembeni fizetési kötelezettségét nem szerződésszerűen teljesíti és a Szolgáltató az Ügyféllel szembeni követelése behajtása érdekében követeléskezelő céget vagy jogi képviselőt vesz igénybe, úgy behajtási díj jogcímén köteles megfizetni:

0 - 30 000 Ft közötti tartozás    esetén               3 000 Ft + Áfa

30 000 Ft feletti tartozás esetén            5 000 Ft + Áfa-t.